fredag 15. februar 2013

Final day!

Dagens gjøremål:

- Helpdesk
- Hente noen blomster
- Oppdatere brukerinfo
- Fjerne noen harddisker

Helpdesk

I dag var det en rolig dag generelt, lite å gjøre.
Helpdesken var nesten helt helt uten saker i dag, men jeg fikk inn en jeg tok på meg å svare på.
Det var altså bare en som lurte på hvordan man fikk kabalen opp på maskinen siden den ikke lå i startmenyen, så jeg sendte han en veiviser på hvor man fant "skru windows-funksjoner på elle av" så han kunne legge til kabalen.

Henting av blomster

Jeg fikk også oppdrag å hente noen blomster som skulle overrekkes i kommunestyresalen, siden jeg var den "lavest rangerte" der var det jo jeg som måtte løpe å hente de blomstene.

Oppdatering av brukerinfo

var også et par stykker som sendte inn mail om endring av brukerinfo i dag som vi måtte gjøre i ADUC

Fjerning av harddisker

Vi fant fram noen gamle maskiner som skulle kjøres på dynga, så jeg fikk jobben med å ta ut harddiskene ifra maskinene så vi fikk lagt de ett sted og brukt de senere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar