onsdag 13. februar 2013

Onsdag, uke 3!

Roligste dagen hittil!

Dagens gjøremål:

- Helpdesk
- Koble opp Ipad imot smartboard

Helpdesk

I dag var det en såpass rolig dag at jeg og Steffen blei mest bare sittende å holde helpdesk oppdatert, se hva som kom inn av saker og gi de ut til de som kunne ordne opp i dette.
Det var altså dette store deler av dagen gikk med til å gjøre.
Grunnen til dette var fordi vi var ganske dårlig bemannet i dag, da 3 av 6 var borte.

Dagens "oppgave"

Det her var min eneste sak jeg kunne ta på meg å gjøre i dag, da alt annet var ting jeg ikke skulle ha tilgang til osv.
Jeg skulle altså ta med en overgang opp til det ene konferanserommet og koble opp en Ipad til SmartBoardet så de kunne ha powerpoint framvisning.
Det tok meg ca 10 min å gå opp, koble om også gå ned igjen. Woho!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar